24 september 2010

jiha, nytt hål i örat ida, där uppe, superfint blev de, kanske kmr det en bild någon gång :P men nu ska ja sluta att plåga mig med fler hål ;)

ska ha en liten sleep over hos Louise ida så ja ska dit snart, längesedan jag hittade på nått me henne så d ska bli kul.

men först så måste jag bara städa och packa... och lägga in ett ubergulligt klipp på Tom, haha dör varje gång!



Girl; "Tom can you, "I love you Ludo" ?
Tom; "I love you, I love you..what?!"
Girl; "Ludo, LUDO!"
Tom; But I don't love Ludo, so I can't say it
Girl; * desperate* "Please, please!"
Tom; "Who is Ludo? Maybe that's an ugly man!"
Girl; "No, no! That's my friend!"
[silence]
Girl; Hi Gustav
Gustav; hi...

super kul.. haha jag har dålig humor, ja vet x)

(matilda hoppas du gillade d ;)) 



Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA But I don't love Ludo, so I can't say it

så himla kul har lite dålig humor jag med tack för att du la upp det.

Japp jag gillar det XP.

2010-09-25 @ 01:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0