Autofahren



hej!

Jag har precis varit ute och övningskört lite, gud va roligt de e. Varje gång som jag ska ut och köra tänker  jag "nej jag orkar inte, gör de någon annan da, de e så skönt att bara åka me", men när man väl har kommit igång och kör, e de fruktansvärt roligt :P

Nu ska jag äta kvällsmat, e väldigt hungrig. Sen ska jag nog fortsätta att plugga (om ja orkar ;)) och sen kolla på Starke man och sist men absolut inte minst, kolla på The Event :D. Jag fullkomligt älskar The Event, så grymt bra serie där du måste vara med på vad som händer helatiden. 


Kommentarer
Postat av: Iza

jaa(tomii style, hoho)men utöver att det händer saker typ precis hela tiden å dem hoppar jättemkt i tiden, så pratar dem juh bara. ellerhur? hahaha, enligt mami iaf xD <33

2010-10-25 @ 07:47:37
Postat av: D.Dede

Det är min bloggmanager som gjort den =D nått speciell du tänkte på hjärtat eller bilden?



Kärlek

Truly Yours

/ - D.

2010-10-25 @ 09:02:26
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag älskar också The Event så jäkla bra det är asså :D:D

2010-10-25 @ 15:17:12
Postat av: sara

HAHAHAHA men felicia, mamma sover ju igenom hela filmen så hon fattar ju ändå ingenting x)<3

2010-10-25 @ 19:32:34
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0