3 oktober 2010

hejsan!

sitter här vid datorn och äter en halvfrusen bulle (jag orkar inte tina den, höhö) och de e typ svinkallt här så jag har en superfluffig filt runt mig, kan inte någon ta och springa hit med lite varmchoklad också ;). försöker egentligen att skriva engelska brevet till skolan som ska skickas in ida men det går inte så jättebra för det finns ju en massa andra roliga saker på datorn som man lätt blit distraherad av. min lärare säger att man typ måste låsa in mig i ett helt vitt rum när jag ska göra något för jag är väldigt nyfiken och blir då lätt distraherad av andra saker, jag är lite som min häst där. haha nej men riktigt så allvarligt hoppas jag verkligen inte att det är.
ska försöka återgå till att skriva på mitt fina brev nu.....


lyssnar på in your shadow, super fin låt, men å andra sidan så e ALLA TH låtar de. ;)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0