25 oktober 2010



Hejsan!

Kom precis hem från stallet, hann tyvärr inte rida min lilla prins ida för jag slutade skolan kl halv fem :S så jäkla lamt, men vi fick typ någon knasig tysk äppelkaka på sista lektionen (som va tyska såklart), mummms.
Det börja faktiskt gå ganska bra på musiken när jag och min lilla grupp (bestående av två personer till) ska spela en låt tsm, även fast jag helst skulle vilja lägga den tiden på att bli bättre på att spela Automatic :P. Kan nästan alla acorden "flytande" *host*. Jag har aldrig spelat gitarr innan, duktida vi e.

hahaha, insåg för en liten stund sedan att jag inte fick av mig tröjan som jag hade på mig, det va Felicias och hon hade "misshandlat" dragkedjan, fick ta en potatissticka och lirka upp den, men nu är jag fri. 

Nu ska jag duscha, äta, sen typ kolla lite på tv elle nåt och sen hoppar jag ner i sängen för jag börjar somvanligt 8:10 imon :(. Inte kul.  


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi är ju så himla bäst på musiken! host host nej men vi är faktiskt ganska duktiga.

2010-10-26 @ 16:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0