23 oktober 2010



Hejsan!

vaknade för typ två timmar sedan, å nu sitter jag här.
ska till stallet sen och rida min lilla älskling men nu regnar det så de känns inte sådär jättelockande att rida i regnat. Funderar faktiskt på att hoppa med honom ida, jag saknar de såå mycket för de va jättelängesedan. Men får se hur det blir med de.

Måste städa mitt rum, igen. Suck... jag fattar inte hur de kan bli stökigt på så kort tid. Sen ska ja måla mina naglat svarta, de bruna och vita är dunderslitet.

Sen ska jag nog inte göra så mycket mer ida än att bara mysa lite. Det är perfekt "mysväder" ida.


Kommentarer
Postat av: T O V A

sv; hej söta du! och tack! :-)

egentligen har jag lärt mej det mesta på designadinablogg.se. Det är inte så svårt när man väl lärt sej fast det är riktigt krångligt att förklara.. om du vill så kan jag fixa till det där du ville på din blogg . Annars är det bara att leta runt på designadinblogg.se! :-) kram!

2010-10-23 @ 13:02:23
URL: http://iamtovas.blogg.se/
Postat av: T O V A

sv; adda mej på [email protected], så kan vi prata mer om din design :)

va???? har jag ingen profil? :o

2010-10-23 @ 15:57:24
URL: http://iamtovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0