Snow




hejsan

ida fick ja reda på att ja fick MVG på matteprovet, asså shit ja blev så jävla glad för ja trodde verkligen att de skulle bli värsta katastrofen. har varit i stan ida me och shoppat lite kläder, jippi.

sen har jag övningskört nu när jag va påväg hem från stallet, så himla kul de e att köra, men det går *HOST* sådär bra ;) hehe ne de går jättebra.

ja nu ska ja ducsha och sen typ lägga mig för ja börjar skolan tidigt imon, och som alla vet så är jag inte sådär dunder pigg på morgonen.

OMG jag glömde nästan........ den första snön kom ida...... NOOOOOOOO!!!! vill inte ha vinter än! :'(
ledsen i ögat (internt skämt me matilda... again;)) 


Kommentarer
Postat av: höhöhö snuffifluff

ja veeet meee vaaa ledseeen i ööögat eee SARA!!!!!! nu blire jag lessen i ögat.......

2010-10-22 @ 17:05:32
Postat av: Matilda

HAHA oooohhh nej Sara blev ledsen i ögat(snyft) XP vi har många interna skämt vi XD

2010-10-22 @ 17:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0