18 oktober 2010


It's amazing how you, can speak right to my heart!♥







hejsan, har haft extremt mkt att göra så bloggen har blivit lidande ett tag nu :S

men nu e ja tbx :D

 jag har t.ex. varit me Amanda på travet, där va även en massa jobbiga ungar ett tag, höhö. trodde att ja skulle dö ibland, tur att Amanda va där å räddade mig x)




- I belive this is your sandwich....

- yea, that's mine.

(
haha ett internt skämt mellan mig å matilda! x))  




jag måste bara länka till en as fin låt! den finns här
översättning finns här

....och här är en länk till Matilda, för vi brukar ju snacka om att Gustav e bäst i hela världen på trummor osv. du förstår vad jag menar när du ser slutet av videon!

Enjoy!




Kommentarer
Postat av: Matilda

haha så jävla bäst :D :D :D :D

what is happening if you eat all you potatoes?

you got no potatoes left XP

asså bara älskar vära interna skämt

2010-10-18 @ 23:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0