1 oktober 2010



Äntligen är jag färdig med läsloggen till skolan, asså shit skickade precis in den, hehe. så enormt skönt! nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag SOVA, har typ inte sovit ut på jättelänge, förra helgen va ja ju i farten helatiden och på veckodagarna kan man ju bara glömma att man kan få sova klart. så det ska bli enormt skönt att sova tills man faktiskt själv vaknar imon och inte av att någon dum väckarklocka piper i örat. usch jag hatar det, ibland överväger jag om jag kanske ska slänga klockan i golvet men det slutar med att jag inte gör det för om den nu skulle fortsätta ringa där på golvet så hade jag ju behövt släpa mig upp för att leta upp den och stänga av den och de orkar jag verkligen inte. haha jag e nog världens suraste när jag ska gå upp mot min vilja på morgonen. jag är absolut inte pigg på morgonen men jag brukar vara pigg på kvällen, skulle gärna byta och vara pigg på morgonen och trött på kvällen istället, men jag är ju lite "missanpassad" ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0