You're my crack of sunlight



Hejsan alla underbara människor!

Nu är vi äntligen klara med Thanidas present, shit va fin den blir! Vi har scrappat ihop ett album med bilder på oss allihop (mest GAMLA bilder) och gjort de jättefint till henne och baka massor av choklad muffinsar eftersom hon älskar det, vi gjorde mina special muffinsar (dom ska bl.a. ätas frysta, haha), riktiga kaloribomber men vem bryr sig!? Dom är ju så sjukt goda så man typ tror att man ska dö. Jag tycker att det är mycket roligare att hon ska få någor mer personligt och något som vi verkligen har laggt ner massor av energi och kärlek i. Hoppas verkligen att hon blir glad.

Jag har röstat på EMA på Tokio Hotel nu så snart har jag väll överbelastat datorn totalt + att min syster har röstat helt sjukt mycket också, blir inte förvånad om den kraschar snart. But they just have to win! ;)

Nu ska jag städa upp i köket efter oss och sen ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imon, för då ska först till pollen, sen slå in presenten och sånt och sen bär det av till Thanida.

Å jag får inte glömma att vi ska ringa så vi kan klippa Blitz, de kommer bli så skönt för honom att bli av med all tjock vinterpäls när vi tränar. Haha men nu kan jag inte säga "det är mest päls" när Felicia säger att han har blivit tjock, men vem vet han kanske är smal och väl tränad under all päls, återstår att se.....

Kommentarer
Postat av: Kim

Va kul å läsa om ditt liv i din blogg :) lägger in den som favvo på datorn direkt =)



hälsa



tusen kramar



Kim

2010-11-04 @ 16:37:47
URL: http://www.kimstolpe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0