Hey let's go with a smile, into the into the end



Hurricanes and suns
Underbar, har lyssnat på den typ 1 miljon gånger nu.
Och ÄLSKAR den




Hejsan

Ida har jag haft utveckligssamtal, jippi...eller inte. De e så lamt.
Sen tappade jag bort min ena vante, tappade nog den på parkeringen vid skolan så jag kan ju bara glömma att jag ska hitta den igen, fuck life. Tappade verkligen tålamodet där.

Helt allmänt mår jag sådär, det är så mycket som åker runt i mitt huvud just nu så ja vet fan inte va jag ska göra. Blä, va jobbigt, känns som en enda kletig hög i huvudet just nu.

Hoppas att jag mår bättre imon och att mina kompisar kan pigga upp mig, annars har jag ju mina små älskligar i Tokio Hotel som alltid kan pigga upp en vad som än händer.



Come pain, come hurt
see the halo, ha ha halo 

It's a matter in coming time
But together we'll be fine
Hey let's go with a smile
Into the into the end



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0