Going through my head



Igår när vi skulle hem från skolan så va batteriet på bilen såklart slut eftersom mamma hade stått med lycktorna på medans hon väntade på oss, det va såklart inte heller någon täckning på mobilerna så vi fick vänta i över 1h i bilen innan jag tillslut fick tag i pappa, och efter mycket om och men så kom vi iallafall hem.
Blev så mycket försenade så att jag inte hann rida min lilla häst så jag masserade och matade honom med pepparkakor istället. Asså den hästen kan DÖDA för pepparkakor! Han blir helt tokig.

Sen hyrde vi film och köpte godis. Mysigt.

Ida sov jag till typ halv 12, de va så skönt att äntligen få sova ut ordentligt.

Lyssnar på denna typ helatiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0