I've been waitin here so long

.......♥




♥ Love from the first sight ♥
Hej!

Jag skulle ju läsa 300 sidor i min bok ida, vet ni hur många jag lyckades läsa trots att jag har suttit och läst typ hela dan?? typ 60 sidor!!!!!! va fan, jag läste ju i typ 6h, men de händer så mkt i boken helatiden så ja måste typ läsa om sidorna för att verkligen förstå, Skit också! Ja kommer aldrig att bli klar me läslogg 4, GRRR.

Iaf så "tvingade" mamma mig att baka mina muffins, dom blev jättegoda! Ja va bara tvungen att smaka *host*, trots att ja har ätit godis m.m. hela veckan och måste tagga ner lite på de nu, elle ja tagga ner mkt egentligen.

Senare ikväll så är det MTV Europe Music Awards på MTV 21.00, 20.00 börjar rödamattan, å Tokio Hotel är nominerad i kategorin "Best World Stage Performance":D jiha, asså dom måste bara vinna! hoppas, hoppas, hoppas. HÄR kan ni kolla på de live.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0