I made it!!!



HEEEJ!!
Asså jag klarade historiaprovet ida!!!! OMG! Jag trodde att jag skulle dö men nu sitter jag här, och micke lever (tyvärr). Aja, de gick helt okej på prover ialla fall, jag sa typ två meningar (blir så himla blyg när jag ska prata inför människor!), men de e helt ok. Innan de så hade vi "läsloggsredovisning" på samhällskunskapen, jag sa typ två meningar där också :P.
Och det var världens äckligaste skolamat ida, så jag och Johanna försökte trycka i oss en varsin torr macka men den va hård som sten så de gick inte så bra, sen hade kiosken stängt, så vi fick vänta i evegheter tills den öppnade och då så hade den såklart slut på mackor!! FAN! och man kan ju inte äta godis när man håller på att DÖ av hunger så jag fick vänta tills ja skulle hem och då hade farmor massor av mackor och godis i bilen till mig, mummms.
JAG va utan mat i 9 timmar. Jag är ju den som ALLTID är hungrig.

Sammanfattning: JÄVLIGT jobbig da.

Men jag överlevde iallafall och de är (typ) huvudsaken.

Imon kommer Matilda och hennes familj hit, underbart

Nu ska jag äta ;)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Du överlevde historia provet yeyy !!!! Japp på lördag kväll kommer lilla jag XP jag upptäckte precis att jag har glömt mitt engelska papper i skolan :S ajdå inte bra men vad ska man göra ått det nu? om någon vet så får ni gärna tala om det för jag har ingen aning.

2010-11-20 @ 00:10:23
Postat av: sara

Ja.

Men lilla sötnos då, ja vi får väll ta och skriva om alla imon, haha grymt jobbigt

2010-11-20 @ 00:16:25
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0