8 november 2010


                          (underbar bild♥, right?!)

Hej allihopa!

Ja ska snart till min lilla kameleont (han har bytat färg till beige nu när han är klippt, höhö) men först måste jag bara medela en underbar nyhet! Tokio Hotel vann EMA för bästa worldstage preformance! JIHA, We are so fuckig best! hihi. Tyvärr kunde dom inte vara där i Madrid för dom är i Los Angeles och skriver nya låtar men dom skickade en jättesöt liten tack video. HÄR kan ni se den, lyssna vad dom säger 0.30, så sant eller hur x).

Och imon på tyskan ska de bli helt galet kul för vi ska översätta en Tokio Hotel låt från tyska till svenska och då kan de ju inte bli ngt annat. Tror de blir Spring Nicht, för tyskaläraren sa att hon tyckte att den va jättebra, jag blev jätteförvånad men hon verkar kunna ganska mycket om TH, bl.a. om hur dom växte upp, såå kul! De fick mig att börja gilla min tyskalärare ännu lite mer ;)

Försökte vara sur på engelskalektionen ida eftersom jag alltid är så flummig och skrattar och pratar typ alltid i skolan (och ramlar ihop i koridorerna av skratt, och mitt "cp knä och cp fot" right matilda? ;)), men de gick inte så bra, såfort någon kollar på mig och skrattar lite börjar jag typ gapskratta, haha, men sen fick vi ett oförberett prov och då blev ja såklart lite surare, och lyckades tillslut vara lite seriösare, för ja kan vara de när jag vill, men visst e de mkt roligare att skratta och vara glad istället för att gå runt och sura ;) ena nackdelen är att man får lite kramp i kinderna av allt skratt, och i värsta fall om man heter Matilda så kan man kvävas.

Så, nu ska ja mer till lilla pollen, han får vila ida för de blir så sent och han gillar inte att rida sent på kvällen, haha, söt han e.
 

Kommentarer
Postat av: Izzza

Jaaa Blitzaz tkr inte om kvällen, han blir jättearg om man ska rida då...hehe han e lite störd.



ÅÅÅÅHHH va BÄÄÄÄÄÄST vi va dom VAAAAANNN!!!! dampdampdampdampdamp asså they are sooo worth it<3 å ja Tokio Hotel har världens bästa fans, d e ba fö omvärlden å inse d nu hahaha xD super söta var the Kaulitz-twins, precis som alltid <3<3<3

2010-11-08 @ 19:33:15
Postat av: Matilda

Haha ditt knä är ju för underbrat det gör allt så mkt roligare haha :D Nej men vi har faktiskt skrattat åt det många gånger. Ja man kvävs ju lite ibland men det får man tåla helt klart värt det när man får ett så gott skratt.

2010-11-09 @ 19:51:29
Postat av: Matilda

Så på EMA idag för vi spelade in det det var ju för himla söta i sin fina lilla tackvideo<3

2010-11-09 @ 19:54:51
Postat av: sara

Matilda: Haha, I agree! :D

2010-11-09 @ 19:54:52
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Så på EMA idag för vi spelade in det det var ju för himla söta i sin fina lilla tackvideo<3

2010-11-09 @ 19:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0