11 november 2010



                       Åh, avis, de ser så varmt å gosit ut där!

Hej!

Har precis ätit, dålig uppdatering senaste tiden, ja vet, ska bli bättre.

Igår så red ja Blitz, dressyr i padocken faktiskt, de gick jättebra men han taggar till riktigt mkt i slutet! superkul men jobbigt när man ska rida dressyr.

Ida så har jag inte gjort så mkt, va såklart i skolan. Amanda och Johanna skrämde mig och Matilda som fan ida, haha ja visste att dom va där bakom väggen men ändå (fast ja va 20 meter ifrån dom) så skrek ja och hoppade upp i luften å blev skit rädd, trodde att ja skulle få en hjärtatack, ja e otroligt lättskrämd ibland. Haha man kul va de! Sedan så "hoppade Johanna på min" när jag stog mitt i dörröppningen till felicias klass, haha ja blev as rädd och skrek, asså vem blir inte rädd för de liksom, plötsligt så satt ju en liten Johanna fastklistrad på mig. Nu ska ja skriva lite på mitt No arbete som ska lämnas in imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0