1 november 2010






                                        hallo!

Shit, redan NOVEMBER! de e ju vinter nu ju. Tiden går grymt snabbt ibland.
Va iaf ute lite på stan lite ida och flummade runt me Matilda och Felicia. Härligt, fick köpt fyra tröjor till mig (och kollat ut lite som ja vill ha i julklapp och födelsedagspresent ;)) och en present till våran lilla kompis som fyller år, den blir såå bäst. Super kul när jag och Felicia skulle gå och möta Matilda, hahaha jag såg en vit anka som va möglig på huvudet, hahaha, trodde jag skulle dö. Nu ska ja kolla lite på tv och lata mig, ses.


Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA var grymt kul på stan idag asså vår present kommer bli så himla bäst så det går inte att föreställa sig!!!!!!!!!! Stackars lilla mögliga ankan haha XP XD

2010-11-01 @ 22:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0