You're not just anyone...

Hej
Har precis kommit hem från stallet, skrittade barbacka på åkern med Haddy å Sheriffen. Hon höll typ på att ramla av 2 ggr ;)
Johanna, Amanda och Matilda åkte typ hem för ca 3 timmar sen. De va super kul att ha dom här, Amanda blev typ helt förälskad i min katt å jag och Johanna höll på att DÖ av skratt när vi fick för oss att vi skulle gå ut i denna jävla kylan, och det blev inte bättra av att jag typ ramlade över henne ner i snön (bara för att mina knän typ viker sig när jag skrattar :P). Sen kollade vi på Bones eftersom Thanida hade glömt filmerna här. Och sen låg vi typ och snackade till 5, de va bara Amanda som slocknade mkt tidigare. Mkt intressant kväll ;)
Nu ska jag gå och duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0