You are always on my mind, You're the one I'm living for...

Hejsan!
kom precis hem från skolan, Micke lät oss faktiskt sluta halv 12 istället för tio i 12, shit asså det är Micke vi snackar om, han drar ju typ alltid över 20 min på lektionen istället. Men de va ändå ingen god mat i skolan ida, de va risgrynsgröt... jag gillar inte gröt men fick trycka i mig lite ändå för att inte dö av hunger :/. Ska till hästen sen men lat som jag är så tänker jag inte rida i detta vädret utan bara massera honom och mysa. Nu ska jag fortsätta att kolla runt på datorn och gosa me en av mina katter, den tjocka och svarta faktiskt, förvånande? ;)
Lyssnar på NOISE... så jävla bra.

Uppdatering:

Nu har jag skottat hela uppfarten, pappa har ju brutit tån så han kunde inte skotta, min mamma e totalt värdelös på sånna saker och min tvillingsyster bara allmänt lat ;) Pappa haltar runt i huset och tycker synd om sig själv (visst de är faktiskt synd om honom, när jag hade stukat lilltån när jag va typ 8 så kunde jag knappt gå :P) Men asså det finns människor som har det betydligt värre, t.ex. en tjej i skolan har bara ett ben, säger man de så blir han genast tyst, hans tå kmr ju liksom växa ihop igen.

Jag kan även meddela att min pappa och min syster är riktigt roliga ibland, dom har fått för sig att dom ska använda förkortningar till allt och då menar jag inte t.ex. kmr till kommer, utan nu när dom ska äta kladdkaka så säger dom såhär;

Pappa: vill du ha grädd?
Felicia: Nej jag orkar inte visp.

och dom säger hämt istället för hämta och massa sånna saker, de låter så himla roligt x)


When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for a while
Cause boy you're amazing
Just the way you are

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig du är som har skottat!! Jag blev uttvingad av mina älskade föräldrar när jag kom hem. snörvel det har inte direkt hjälpt min förbannade förkylning xD

2010-12-16 @ 18:36:18
Postat av: Matilda

Hejjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!! Känner mig jättesocial just nu faktiskt:D men har ingen att prata med(sad face) men nu skriver jag lite här istället :D Ska du inte rida idag igen det var längesen du red känns det som men jag förstår dig idag verkligen dåligt väder :( Ska du gosa med sally mkt förvånande faktiskt :P Din pappa och din syster är ju för roliga iblan XP Nu känner jag att denna kommentar blev jättelång så den får ta slut nu.

2010-12-16 @ 18:43:26
Postat av: Kim

ha ha... känner igen det där sen man levde ihop med Roth :) kaff istället för kaffe =) ha ha.. och massa andra saker...



kram

2010-12-20 @ 18:50:06
URL: http://www,kimstolpe.bloggplatsen.se
Postat av: Iza

haha NU fattar jag!!! jag har typ läst gosetexten 39586938596ggr å nu fattar jag äntligen vilket ord som är ändrat d ska juh va girl ist för boy !!!! hahah fan va trög jag e ibland...bara ibland, så bli inte stöddig nu Johanna lilla ^^

2010-12-21 @ 18:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0