We'll walk this road together, through the storm


Hallo Leute!

Ida kmr Matilda hit, vi ska sova över och "fira nyår", underbart. Men först så måste ja städa lite, här e jättestökigt, orkar liksom inte städa, men de måste göras så de är lika bra att få de överstökat. Jag e ganska trött för ja va uppe till halv 6 igår å vaknade 12 ida, ja och Felicia kollade på BONES, tiden går så fort då, ville inte vara uppe så länge egentligen, trodde typ klockan va 2 elle ngt. Idag är sista dan på 2010, tråkigt men nu kmr ett nytt år med nya möjligheter, och då SKA jag se Tokio Hotel live, de va ju såå passande att vi åkte till USA när dom kom till Sverige :(, usch va sur ja va, ville vända ^^ hehe, men va hade as kul i USA och jag ska absolut åka tbx.
Btw, bilden e gjord av mig å ja älskar den, han e såå fin.

I love you so much I can barely breathe!
You are a dream, to good to be true!
I'll give up everything just to find you!

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: haha men dom borde la göra några nya avsnitt nästa år iafa :P ååw vilken gullig bild! ♥

2010-12-31 @ 14:00:16
URL: http://shriek.blogg.se/
Postat av: SANNA

finafinafina Tom!

2010-12-31 @ 18:19:26
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0