Ich bin da, wenn du willst...

Hejsan allihopa!
Min ena katt har precis typ rivit sönder hela min arm för hon trodde att jag skulle kasta ut henne i kylan (vilket jag skulle men hon såg så ledsen ut så hon får nog vara inne i natt), hon sprang och gömde sig under bordet och sen fick vi "jaga" henne runt i hela huset för att fånga henne. Hon är nog världens lataste katt men när hon väl springer så är hon ganska snabb (för att ha en stor mage släpandes i marken).
Va på stan med min söta tvillingsyster Felicia ida, köpte ett linne, ett par jeans, ett armband och ett nagellack. Men jag hann tyvärr inte med hästen ida så han fick vila, åkte bara dit och pysslade lite med honom, det va såå himla mysigt att vara i stallet ida. Alla hade åkt hem så jag va helt själv med alla hästarna och gick runt och spelade Tokio Hotel på min mobil.


We'll make it if we try


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0