It's true, we're all a little insane... ;)


Tänkte att jag skulle klara mig en dag på lovet helt utan godis å sötsaker och hade tänkt att de skulle vara ida. Asså de måste ju liksom gå, en ynka liten dag, och jag har klarat de... ända fram tills för typ 10 min sen, nu ligger de godispapper över hela mitt rum och jag har en hög godis jämte mig som säger "ÄT MIG!", oj så bra de gick.... ;). Aja du lever faktiskt bara en gång!

Mamma och pappa kom precis hem, å dom hade hyrt filmer, jiha! En av dom va en "katastroffilm", "The storm" hette den. Katastroffilmer e ju såå mysiga. Vi ska kolla på den på väggen däruppe sen.... å då blir de antagligen ännu mer gnottis för min del, oppsi ^^

Kommentarer
Postat av: Sara - Only Saras

Vinnaren av Dagens Blogg är upp, kika in om du blev du! :)

2010-12-29 @ 20:25:37
URL: http://onlysaras.blogg.se/
Postat av: Lizka

Sv: Heej! tack! jag köpte det i MOskva:)

2010-12-30 @ 12:04:25
URL: http://lizkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0