You're in the air, you're everywhere



Hejhopp!

Sorry för EXTREMT dålig uppdatering ida...... :( har helt enkelt inte hunnit.
Kom precis hem från min ÄLSKADE lilla pownii, han fick vila ida me för ja har varit på stan ida med Pappi och Felicia. Vi skulle byta Humanoid City Live DVDn till Schrei DVDn för vi hade redan Humanoid DVDn, den fanns inte hemma så vi fick beställa den, sedan fick jag med mig 2 super fina ringar me mig hem (eller de va typ 5 små lösa ringar i den ena och 3 i den andra), å justde vi köpte en present till Matildisen också men jag kan inte säga va de e ;) sedan såg vi en kille (jag höll på att dö av skratt när jag så detta) ...vet ni vad han hade sina solglasögon???... upp och ner i nacken, hahaha de såg helt sjukt ut x)

Jag måste bara få kräkas lite på dom i stallet, på tavlan så står det att man måste vända spannen i hagen upp och ner för vattnet fryser ute nu och annars kan inte morgonutsläpparen fylla på nytt vatten, när jag kommer till min hage så tänker jag å va bra Lotta (som också har sin häst i den hagen) måste ha tömt spannen, men nej, när jag känner på den så är den stenhård.... då har hon inte tömt ut isklumpen ur spannen utan bara vänt den upp och ner (asså nu snackar vi VÄRSTA STORA isklumpen, spannen va bottenfrusen och nästan helt full) de tog typ 10 min att få ut klumpen, hoppade som en galning på spannen :P, vissa människor tar saker alldeles för bokstavligt.

Nu ska jag trycka i mig lite vanlig mat och sen ska vi kolla på Inception på väggen där uppe och äta cheescake (den frysta, de blir ju någon glassliknande variant), mammas cheescake är helt amazing, jag kan äta hur mkt som helst. När jag tänker efter så älskar jag typ frysta saker, frysta småkakor, GLASS!, cheescake, klad-och-klet-muffins (ska ätas frysta enligt receptet) osv :P, hehe ganska konstigt egentligen.


Kan inte hjälpa att jag älskar denna videon, den är såå klockren, helt perfekt, såå fin ♥, alla klippen på Tomii är så extremt söta och passar in helt perfekt, MÅSTE ses!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Yeyy paket till lilla mig :D Smart hon verkar vara den där Lotta XP har aldrig träffat henne men låter som en mkt smart person mm XP

2010-12-29 @ 00:58:18
Postat av: Iza

They are in the air, they are everywhere.....

2010-12-29 @ 15:52:01
URL: http://mycookiejar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0