Let's go with a smile into the end...


Hejsan...

Jag har lite sådär allmänt tråkigt ida, vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag har lust att hitta på ngt riktigt busigt ^^, jag känner mig ganska osocial här vid min dator så jag vill träffa massor av roliga människor och hitta på ngt busigt, de brukar ju alltid få mig på ett riktigt galet skratthumör och de är ju bara såå kul. Speciellt när jag träffar Matilda, och en gång när vi låg på köksgolvet i en hög och bara dog av skratt, man kan inte andas och så fort man bara får ögonkontakt i en halv sekund så fullkomligt dör man igen, haha jag skrattar bara jag tänker på de, å sen när vi låg där och skrattade så mkt så vi inte kommer upp igen för man blir helt lealös i kroppen så kommer typ in någon i köket och då skrattar man ännu mer! Det blir värsta kedjereaktionen, har jag väl börjat skratta så kan jag typ inte sluta, tillsist vet man inte varför man skrattar. Får se vad ja hittar på ;)....

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha asså shit jag dör av skratt !!!! Vi bara låg där på golvet och så sa vi tänk om det kommer någon nu och så kommer din pappa och vi bara ligger där och typ tjuter av skratt och kan inte ta oss upp från golvet :P

vi är helt enkelt två hopplösa fall Xp

2010-12-27 @ 16:15:37
Postat av: sara

HAHAHAHAHAHAHA that's right Matilda, vi e helt galna tsm!

Jag trodde att jag skulle dö den gången xD HAHAHAHAHA såå kul!!!!

2010-12-27 @ 17:46:46
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0