When I close my eyes it's you I see

(Detta är absolut en av dom finaste tatueringarna jag vet)

HEJ!

Kom precis hem från stallet, det är sååå mysigt att vara i stallet sen på kvällen helt själv, å när man går in i boxen hos Blitz så kommer han genast fram och letar runt fickorna med sin stora varma mule efter godis ♥, älskar min häst så enormt mkt, kan stå och gosa med honom i evigheter.
Jag ska snart hoppa in i duschen och sen hoppas jag att det kommer någon spännande film/serie eller ngt på tv. Jag är riktigt sugen på att de en spännande deckare, thriller, "katastroffilm" eller ngt liknande å bara mysa, kanske Inception (igen), Flightplan (såg den för för någon dag sen och den är jättebra), The day after tomorrow, eller kanske någon Beck film. Aja, får se hur de blir :D


I've been waiting here so long, for something to live and die for...



So manny things inside, that are just like you, are taking over...


Kommentarer
Postat av: Matilda

OMG love his tattoo !!!! Blitz är för söt :P

2010-12-27 @ 00:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback