We felt sense of tears pouring down...

(My eye)

Hallo leute!

Kollade precis på Inception, riktigt bra film, ibland va de svårt att hänga med om de var verklighet eller en dröm, lite scary de där me vad som är dröm och vad som är verklighet, man kan ju faktiskt inte veta säkert,  för för att veta så måste man ju dö, fast om de va verkligheten så är man ju död och då kan man ju ändå inte veta........ okej de blev bara krångligt, detta är verkligheten punkt slut. ;)
Fick iaf massor av braiga julklappar igår, massor av Tokio Hotel skivor/dvd:er (t.ex Best of TH deluxe albumet och live dvd:erna och olika TH skivor) , massor av goooodis, och lite kläder/smycken/pengar/ HOPE bokstäver till rummet och lite annat gosigt :D.
Resten av dagen ska jag nog städa upp lite på rummet, alla julklappar ligger i en hög på golvet, och sen bara lata mig (precis som typ alla andra dagar på lovet :P) och imon ska jag försöka övertala Felicia att tolka Blitz med mig, nu är det lagom mkt snö på åkern, kmr de mer så typ plogar man upp all snön i ansiktet å de är lite små jobbigt ;)

Make some noise,
here and now,
to the world,
for all the things you belive in
NOISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0