See the world behind my wall...




Hejsan!
Jag har märkt att jag typ alltid skriven "Hejsan" i bloggen :P
Aja, ida åkte jag buss med Felicia till skolan vilket innebar att jag kom 2 timma förtidigt, men jag och Amanda satt och spelade ett super kul spel på min mobil, haha asså vi blev typ helt beroende, de va mest hon som spelade för jag älskar att kolla på andra som spelar. Vi fick typ värsta adrenalinkicken och skrek helatiden när vi misslyckades ;) Sen hade vi en mysig fika me klassen och sen kollade vi på en galen julshow i Galaxen, den va sjukt rolig men vissa saker va ganska överdrivna och blev typ bara "töntig roligt" fast de inte va meningen, men vi hade iaf kul.
Nu ska jag städa mitt rum, men hallå liksom... de va ju inte alls längesen jag gjorde de, med de ser faktiskt bokstavligt talat ut som om en bomb har ramlat mer här. Suck, Thanida och Matilda kmr imon och då kan de ju inte se ut såhär, och sen hatar jag när de är såhär stökigt, ja blir typ jättetrött då.



Remember...
I'm always by your side



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0