Adorable...




Vi har aldrig sett Tokio Hotel såhär. Under deras tredagarsperiod i Tokyo visade killarna sig själva åter igen på en helt annan sida. Vid deras ankomst hade han fortfarande förvånansvärt lik stil som sin bror Tom. Bill visade sin nya stil senare med ny frisyr, kortklippta sidor och tuperat håret i mitten. Och inte bara det även tonen mellan bröderna är annorlunda. Båda svär så mycket de kan under tiden de signerar autografer.

Bill: Psh!
Tom: Sluta babbla, eller så kommer jag ge dig en smäll! Bill jag har inte signerat där någonstans, du har ändrat korten...
Bill: Tom, du måste lägga dem här nere åt mig! Är du dum, eller?
Tom: Du har en skruv lös kille...
Bill: Du har bara lagt ner dem här åt mig!
Tom: Har jag inte, de var inte till dig!
[...]
Tom: Bara kolla på detta!
Bill: Tom, jag har gjort dessa! Säg mig, är jag galen? Du har lagt dem där åt mig!
Tom: Här, ja och varför har du inte signerat dem när jag har lagt dem där åt dig? Du saknas här!
Bill: Åh, jag?
Tom: Nu?

Och när de är i full gång avslöjar de också några gamla historier...
Bill och Tom: Det var 2005! Eller kanske 2006...
Georg: Helt klart 2006.
Tom: Och då var kära Georg kär i Kelly Clarkson! Bara erkänn det! Jag har också erkänt att jag en gång i tiden tyckte att Angelina Jolie var söt.
Georg (till Bill): Jag undrar varför du la dig i - du ville k*****a Britney Spears!
Bill: Så? Bättre än Gülcan, Georg!
Tom: Gülcan! Eller Collien!
Tom: Eller när vi kissade i Georgs flaska och han drack ur den efteråt. Åh, vet han inte ens om det?
Bill: Upps...

Men efteråt kunde killarna kontrollera sig själva igen. Vid lunch hade de fred.
Bill: Skål för Tokio Hotel i Tokyo Hotel!

Engelsk översättning av TH info
Svensk översättning av Schwarz.blogg.se

Dom är ju bara såå roliga, haha underbara killar!
Älskar verkligen att se dom avslappnade och skratta.
Jag trodde att jag skulle dö när jag såg denna videon.
Men ja känner igen det där tvilling snacket,
haha jag och Felicia är också *host* jättertrevliga *host* mot varandra ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Iza

Ja vi e ju såå mysiga ibland<3<3<3 hahahah asså de e för söta ibland!!

Tomii:Eller när vi kissade i Georgs flaska å han drack ur den efteråt. Åh vet han inte ens om d??

Billa: Upps......



hahahah ^^

2010-12-22 @ 11:28:53
Postat av: UMA

sv. Hejsan svejsan! Ja det går jättebra! :D kram!

2010-12-22 @ 17:00:06
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0