Perfect...


Hejsan!
Med tanke på bilden så måste jag bara säga att jag har typ en STOR kärlek till underarmar (från armbågen till fingertopparna) och händer! I'm strange, I know, men de e såå fint, vet inte varför jag tycker de men ja älskar de iallafall.

Aja, jiha firade min födelsedag lite imorse, asså jag fyller ju egentligen år på måndag med då är det ju skola :S. Jag fick en supersöt tröja, eyeliner, lite godis och min macbook (den blir julklapp också), men den kunde jag liksom inte vänta att öppna så den fick ja för typ 1,5 veckor sen x)
Nu ska jag byta om och äta gosig smet, mamma har precis bakat chokladkladdkaka med apelsinsmak och den har jättego smet...

Kommentarer
Postat av: Iza

du e så sööt så jag typ döör!! You're so fluffy, I'm gonna die!!!! varför har jag fått världens bästa tvilling?? vad har jag gjort för att förtjäna henne lixom??...



You're a Tooomiiilover ^^

2010-12-11 @ 16:07:37
Postat av: sara

Awe Felicia vad har jag gjort för att förtjäna en så otroligt snäll tvilling???? Du e ju den sötaste å gosigaste i hela världen! <3

2010-12-14 @ 21:55:24
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0