Ögongodis

Hejsan, jag är glad och flummig ida...... som typ alltid.....
Har precis duschat för ja har varit i stallet hos min lilla "Gosemosepokemon" häst (btw så finns de faktiskt en riktig katt som heter så, asså förlåt men vem fan döper sin katt till Gosemosepokemon???, jag vet faktiskt historien bakom namnet, det va barnen som skulle döpa katten och flickan ville att den skulle heta Gosemose och Killen Pokemon och då blev det en blandning istället. haha completely insane) Iallafall så skrittade ja bara lite barbacka i padocken med pollen ida och jobbade honom lite i form, mysigt.
Jaha nu e de helg igen, denna veckan har gått sjukt snabbt, väldigt skönt med helg men tro de eller ej jag saknar faktiskt skolan lite på helgerna, eller nej att säga att jag saknar skolan är helt fel snarare så saknar jag mina underbara kompisar i skolan, så nu blev de rätt. Men whatever, imon ska jag sova LÄNGE, hatar att gå upp tidigt på morgonen, jag är riktigt pigg på kvällen och riktigt trött på morgonen, så att sova länge de gillar vi ;).

Kommentarer
Postat av: Matilda

NAW.... du är för söt saknar också våra underbara små vänner. Men saknar ABSOLUT!!!! inte skolan.

2010-12-14 @ 16:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0