Merry Christmas!

("lilla Blitzen" förra julen)
Hejsan!

God Jul, eller Happy Christmas som Bill säger t.ex. här, haha kan man säga så??? Visst säger man väll Merry Christmas isåfall. x)

Vet ni... det bästa me julen är nog den där lilla "hackspett-fågel-saken" i Kalle Anka, den är ju bara sååå underbar, haha helt klockren!
Jag känner mig extremt färgglad ida, vet ni va jag har på mig??, jeans, svart linne och svart långärmad tröja å lite ringar/armband å sånt. Visst va jag färgglad, hela min garderob består inprincip av svarta och gråa kläder och jeans, men jag trivs inte i färgglada kläder så..., fast jag har typ en mintfärgad t-skirt som jag fick i födelsedagspresent, de är nog den tröjan som har mest färg å den är super fiiin.
Har ganska bråttom nu för jag ska hinna fixa mig lite och jag måste hinna städa mitt rum för ja har lyckats "tappa" typ 20 filtar och 50 kuddar på golvet när ja och Felicia kollade på Bones x) Hoppsan...

Kommentarer
Postat av: Iza

Tomii:Om ett litet tag ska Bill och jag storma julgranen för att få våra klappar. Jag är riktigt nyfiken vad min lillebror har kommit på detta år! Jag gillar snabba bilar ;-)... men för att behålla min personliga tradition har jag inte köpt något åt honom!



snäll han e elr hur!? FY på dej Tomii!!!!

2010-12-24 @ 16:40:50
Postat av: matilda

2010-12-25 @ 22:42:15
Postat av: matilda

Hej det går såär för mig ätt kommentera för gör det från min nya mobil! Och den har jag lite svårt att förstå (för jag är inte så teknisk xp) längesen jag kommenterade din blogg nu måste bli bättre på det by the Way tror faktiskt man kan säga happy christmas har nog hört det i en film ps. Detta är typ världens längsta kommentar ds.:D



2010-12-25 @ 22:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0