Loneliness hurts

Hejsan
Vaknade typ 12 ida, de värsta jag vet är när mamma eller pappa kommer in i rummet och försöker väcka mig på mitt jullov när jag har varit vaken till halv 5, jag har absolut inget tålamod då, å de blir inte bättre av att min morgonpigga tvillingsyster kommer in och hoppar i min säng. Och dessutom försökte min ena katt sova I MITT ANSIKTE inatt, jag fattar inte, han lägger sig i mitt ansikte och börjar spinna, asså jag kvävs ju :P, puttade ner honom typ 10 ggr innan han fattade och la sig på mina ben ist. Han kan vara lite för närgången ibland ;)
Imon är de julafton, helt galet för de känns typ som november, har iaf köpt en julklapp till Blitz, hästgodis, förvånande va ;) Har ingen pownii ida heller (men 2 st imon) så nu får ja ta och hitta på ngt, kan ju inte sitta här hela dan, även fast de skulle vara väldigt chill, och de lutar nog väldigt mkt åt att de blir så ändå...

(Jag måste bara berätta att min andra katt hoppar in i braskaminen varje gång vi ska tända en brasa, jag berättar de för hon gjorde de för typ 2 sek sen, vi får dra ut henne därifrån, hon vill nog bli en skrumpen kolbit...^^)

Lyssnar på Numb med Linkin Park nu, riktigt bra låt.

Kommentarer
Postat av: T O V A

sv; den kommer från H&M :D Det är typ ett pack med 5 ringar eller någåt sant.. 49:- för alla tillsammanns, himla billigt :)

köpte den i oktober, så den bör finnas kvar.. :D

2010-12-23 @ 22:25:20
URL: http://iamtovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0