Såå fina...

(asså kolla in Tomii, lite ögongodis... de leendet e ju bara "übergulligt", han skiner ju som en liten sol ^^)

Har precis kommit hem från stallet och konstaterat att jag vill ha sommar NU!!! E såå trött på den kalla vintern. Vintern kan verkligen vara jättemysig ibland men just nu är jag bara så trött på den, fick nog av all snön förra vintern å de kmr räcka länge.
Jag och Frida vill flytta till typ Hawaii tsm ist. De går ju typ inte att rida någonstans här, bara lite på åkern eller i ridhus, men de e så jävla kallt att man tappar känslen i hela ansiktet, fingrarna, tårna och benen fast jag har fyra lager byxor på mig, tjocka vantar, halsduk, och jättetjocka skor....  Ne nu ska jag ta en VARM dusch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0