Idag är det ingen vanlig dag....

...för ida är det Saras födelsedag, hurra hurra hurra! ;)

Hej!
Jag kom precis hem från skolan, jag och Felicia fick sluta tidigare från tyskan eftersom vi fyller år ida. Underbart, jag hade håltimma från tjugo över 11 till halv 4. Nu ska jag äta Ben & Jerry glass, å sedan ska jag plugga, SEDAN. Först MÅSTE jag kolla på hela Zimmer 483 live dvdn! så sjukt bra.. (några av låtarna finns länkade till i inlägget "Wo sind eure hände?")
Imon ska vi ha någon konstig "julfest" på tyskan, chill.


I saw so many pretty faces before I saw you.
Now all I see is you!




Kommentarer
Postat av: Matilda

GGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-14 @ 16:46:04
Postat av: Iza

D va faktiskt min fdag me ditt lilla lamadjur ^^

2010-12-15 @ 08:48:41
Postat av: sara

Iza: klart de va <3

2010-12-15 @ 17:33:39
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0