Look into my eyes...


HEJSAN!!!
Har ingen häst ida så jag ligger i soffan och chillar och kollar runt om det har hänt något skoj i "cyberspace", och lyssna såklart på Tokio Hotel (just nu är det Automatic acoustic :P jag har faktiskt lyckats få Johanna att tycka om den lite, men jag jobbar på de. E lite glad att Matilda och Felicia har börjat lyssna på Justin för då får jag Johanna på min sida när jag säger att vi ABSOLUT ska lyssna på Tokio Hotel istället. Tja de e ju nått iaf)
Jag ska nog inte göra så mkt annat ida, har typ inga läxor elle så eftersom vi bara har historia imon, sen slutar vi. JIHA.
Min smarta syster satt med en skolgrej till kl 4 natten till ida!!!!! så hon va så trött att hon fick stanna hemma från skolan, tur att jag är den smarta av oss ;) haha, eller inte...
Lyssnar även på Ready, set, go från humanoid city turnen, såå bra! Gitarren är ju bara helt amazing.

All I need is you...♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha undra vem som egentligen är den smarta av er två. Lyssnar faktiskt fortfarande på Tokio Hotel och massa andra artister/band men han har faktiskt vissa låtar som är bra. Men du har rätt Johanna är helllltttt klart på din sida XP XP

2010-12-15 @ 18:28:56
Postat av: Iza

TH kmr alltid vara mest å bäst å allt xD men lille Justin har en viss charm ^^ Johanna kan hoppa i sjön hon har inte koll på läget höhö ja menar, hålla med dej??!! det har väl aldrig hänt tidigare, hon måste va utbränd....elr ha en allmän störning....det är ju tydligen ett vanligt fenomen när det gäller Johanna ^^

2010-12-15 @ 19:20:13
Postat av: Kim

heeeej...



hoppas allt är bra. ledsen att jag missade din birthday. so congrats i efterskott. bara lite mycket här hemma nu med lille Ludvig :) hey kan du inte lägga ut ngn nybliven bild på dig? va så längesen man såg dig/er/hela familjen...



hälsa alla



kramar

2010-12-15 @ 20:52:21
URL: http://www.kimstolpe.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Men tack kääääära lilla Iza.. vem är det som har blivit hjärntvättat här va? xP fast jag kan väl inte förneka, Sara, att Automatic är rätt bra. Även om det skär i hjärtat att behöva erkänna det ;)

2010-12-16 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0