How can I connect to you???


Hejsan!

Sitter och äter kokosnöt, mmmmm så gott.
Vaknade ida av att min lilla kompis Frida ringde och undrade när vi skulle till lynga och hoppa, men om ja ska vara ärlig så va jag nästan vaken, jag halvsov typ. Sedan så åkte jag ner och hoppade lite gymnastikövningar men Blitz på lynga med Emma och Frida, min lilla ponny va jätteduktig och de va grymt kul, fast jag fick styra in honom i väggen 3 gånger för han va alldeles för pigg och stark så jag kunde inte stanna honom, men de e kul. Jag älskar verkligen att hoppa med honom, man flyger verkligen över hinderna. Nu väntar MASSOR av läxor på mig, blä..... jag orkar verkligen inte, men en sista (stor) kraftansträngning bara och sen är det lov (jag har sovmorgon imon eftersom vi inte ska ha musik och de är ju alltid något ^^),  så nu ska jag ta tag i tyskan, svenskan, no och matten. Sedan har jag tänkt äta Ben & Jerry glass (som är så gott att man kan dö, jag skulle verkligen kunna leva på glass) och kolla lite på tv. Men först läxorna.....

Btw, nu är Tokio Hotel i Tokyo!!!!! finally!

Human connect to human
How can I connect to you???

Kommentarer
Postat av: Johanna

hrm... du får verkligen förlåta mig för detta(du vet ju hur jag är, eller hur?), men det skadar mina ögon. Det är inte så att du menar HUMAN connect to human? återigen, förlåt mig denna min tendens att rätta folk hela tiden, det är en sjukdom... xD

2010-12-13 @ 21:01:35
Postat av: Sara

Haha jo de e klart att jag menade de....

Så nu har jag rättat till de, nöjd? Du e för söt Johanna.

Det är allt en riktig hemsk liten sjukdom du har ;)

2010-12-13 @ 22:05:04
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0