Heaven or Hell???



Jag måste bara påpeka att Amy Lee i Evanecsence sjunger helt amazing och när jag ändå är igång så kan jag ju passa på att säga att tjejen i Crucified Babara också sjunger grymt bra, asså är det bara typ ja som tkr att denna låten är jättebra? Hittade den på youtube och det är den enda som jag tyckte om i melodifestivalen, alla låtar är alltid såå dåliga där men denna va riktigt bra, fast ja kollar aldrig på melodifestivalen så...
Jag och Felicia har iaf bakat chokladkola nu och vi ska kolla på Bones (fast INTE till typ halv 5 som igår!) och såklart äta kolan, om Felicia blir klar med att duscha snart :P hon kan vara riktigt seg ibland, tro mig...

Behind the stars, behind the moon...

You're in the air, you’re everywhere...

Uppdatering kl 4.00: Fuck life... de blev typ lika sent...
Ska borsta tänderna nu, Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0