And I'm like dying here...


Hejsan!
Känner mig lite allmänt seg ida, mkt som snurrar i huvudet! Hatar när det gör de, så jobbigt, vill liksom bara få ut allt...
Suck, aja skit samma, ska snart ner till min lilla bebis, tror inte att det blir någon ridning ida heller, de är ju så himla halt och hårt ute. Felicia lyssnar på lilla Justin i hennes rum, mamma på julmusik och jag försöker överrösta allt med underbar Tokio Hotel musik...
Scream

Scream, til you feel it
Scream, til you believe it
Scream, and when it hurts you
Scream it out loud
Back to zero, your time's about to come
Let them know you're not just anyone...





Kommentarer
Postat av: Matilda

HEJJJJJJ!!!!!!!! yeyy nu kommenterara jag typ allt efetrsom det var så längesen jag gjorde det XP Felicia har påverkat mig med sin nya musik för just nu sitter jag också och lyssnar på lilla Justin.

2010-12-14 @ 19:39:40
Postat av: Iza

Precis Mariltd!!! Han e faktiskt rätt bra, den där Justin...... men TH kmr alltid att vara bäst no matter what <3

2010-12-15 @ 08:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0