All that I can't ignore

OMG jag dör.........♥

Hejsan

Jag har precis ätit typ en miljon rostade mackor, asså jag skojar inte, jag och Felicia åt typ upp en hel påse x).
Vi va as hungriga eftersom vi fick vänta i över 1h på att pappa skulle komma och hämta oss efter skolan. Jag kan också meddela att jag har super ont i fingertopparna på vänster hand eftersom jag typ har skavt bort all huden där när jag har spelat gitarr, inte kul men jag överlever nog. Jaha nu har jag en massa läxor som måste göras........

Kommentarer
Postat av: Matilda

Stackars lilla Sara som har så ont i fingrarna :( Men det blev ju inte precis bättre för att du har spelat på en stålsträngad gitarr och idag så spelade du elgitarr XP

2010-12-07 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0