der letzte tag...

vakande 8.10 ida:P sen släppte ja in Sally för hon va helt galen utanför yttedörren, somvanligt så lämnar hon inte en ifred, sprang efter mig i hela huset och går jag in och lägger mig i sängen så kommer hon och lägger sig på mig, bokstavligt talat, haha hon e grymt sällskapssjuk! men d e mysigt.
 
på tal om något helt annat så MÅSTE ja ha en ny mobil! den är helt cp i huvudet! den bara dör ibland och skärmen dör ibland fast mobilen är på. en gång råkade jag ringa hem när skärmen hade dött. ja blev ganska paff när ja skulle svara och såg att d va från min mobil som ja höll i andra handen x) ibland dör halva skärmen också, å ibland bara stannar den så d går inte att göra något me den, utom att ta ut batteriet och på så sätt starta om den, då brukar den funka igen :P men ja ska få en ny mobil nu ja ska bara hitta någon som ja vill ha ^^ hehe

såg på poseidon (2006) ifredags (+ typ 3 filmer till elle nått:P), riktigt bra film tkr ja

    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0