mycket att göra...

har inte hunnit lägga in något inlägg fören nu för ja har haft så mkt att göra men men....

igår skulle ja ju klippa mig men d blev inställt för frisören va sjuk:( d har aldrig hänt mig förut :P, då åkte Felicia å ja hem igen och sen in till stan me Angelina å Matilda, träffade Thanida i stan me kul för ja har inte sett henne på jättelänge för hon har varit i Thailand. Mamma skulle hämta oss  typ kl halv sex men blev försenad (hon skulle träffa någon som va jättesen) så hon kom typ halv sju :S, sen åkte vi hem å åt, ja va typ as stressad för ja skulle ju hinna me att åka till Blitz å fixa allt åt honom å sen hem för d va ju skola dan efter. kom ner till stallet sen iallafall men sen när pappa skulle hämta mig så ville han se klart en film först så ja fick vänta ännu mer :S
 ja masserade Blitz men hade grymt ont i armar å ben efter att ja hade gått runt på stan me en påse me tio skrivblock i, å d väger, tro mig! så d blev inte så mkt hehe^^

ida va vi iallafall i skolan, segt tycker ja men ja hade ju världens bästa Matilda me mig ;) imon e d skola som vanligt igen fast ja har sovmorgon (d e ju alltid nått), vi har ingen matte å ingen historia nu denna veckan för lärarna i d e iväg så på torsdag har ja bara en lektion :P sköööönt!



ja å Felicia har bakat muffins, mumms! men vi har nästan ätit upp alla ^^


Kommentarer
Postat av: Matilda

Yeahh I am äging the best !! nej skämta bara haha XP jag och Sara = äging the best XD

2010-08-18 @ 17:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0